Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Hoewel de SC25 en UK257 diverse keren gewisseld zijn in de loop van de historie heb ik ervoor gekozen de foto`s van de desbetreffende nummers bij elkaar te plaatsen.
Foto’s 11, 13 en 14 moeten achtereenvolgens als eerste staan in de UK-257-periode, hier staat het nummer er slordiger op. Daarna de foto’s met de oude windveren op de kop van voor de aanvaring. Daarna de foto’s met nieuwe strepen op de kop. Daarna de foto’s als SC-25 met gele achtermast en daarna de foto’s met zwarte achtermast en als laatste de foto’s van de SC-25 waar er geen Van Damme-giektoppen meer opzitten.
De WD-57 was van Dorle Fishing Company uit Wexford. Dit was een bedrijf van James Doyle uit Wexford, Michael Doran uit Howth, Paddy McGrath uit Dublin en Michael MacSweeney uit Cork.
In 1980 werd de kotter pas FD-359, waarschijnlijk van de bovengenoemde aandeelhouders. In 2008 werd het de ”Coast Defender”.
Bedankt voor de mooie aanvullingen bij dit item.
Ik vond nog wat foto`s in een oude Fishing News en heb die erbij geplaatst.
Graag nog 1 x je OK als de foto`s nu in de juiste volgorde staan en dan zal ik de fotografen hun nummers toekennen.
De foto’s als SC-25 met gele achtermast moeten nog vooraan in de SC-25-periode.
(klopt, even gemist. nu zou het moeten kloppen dus heb de fotografen genummerd-Ronald)